Beursbezoeker wordt ‘volledig verzorgd’

Een beursbezoek is niet alleen een spirituele ervaring: ook voor de inwendige mens wordt gezorgd. Natuurlijk zetten de meeste exposanten hun gasten op zijn minst een Hollands bakkie voor, maar ook voor de overige producten uit de Schijf van Vijf wordt gezorgd.

De beursorganisatoren hebben gekozen voor een ‘full service’ aanpak. In de visie van FHI is dat:  overzichtelijke informatie in de voorbereiding van de beurs; makkelijk met auto of openbaar vervoer naar Utrecht; een overzichtelijke beurshal met compacte stands, die het mogelijk maken in een dag de hele hal te bezoeken; goede catering tegen goede prijzen. Full service.

Zo zijn er op twee lokaties op de beurs weer Eurocafé’s ingericht, waar – zoals de naam al aangeeft – alle vaste en vloeibare consumpties één euro kosten. Voor bezoekers die niet lang buiten hun kopje koffie kunnen is een mobiele koffiebar aanwezig. En omdat eind mei het zomerseizoen zich hopelijk al volop aandient, zal er ook tijdens de beursdagen een ijscokar rondrijden op de beursvloer.

Regelmatige beursbezoekers weten aan het eind van de middag feilloos de weg te vinden naar stands waar de flessen worden ontkurkt – meestal op uitnodiging, maar net zo vaak kent de gastvrijheid van de exposanten nauwelijks grenzen.