Een nieuw pittig, Nederlands meubelmerk

Geplaatst op 23 juni 2020 om 09:09 uur
Een nieuw pittig, Nederlands meubelmerk
De tijd was rijp om een nieuw pittig, Nederlands meubelmerk op de markt te brengen. Easy Sofa, het moederbedrijf achter Ginger, bood Marita Jansen en Mike Jaski en de ruimte die ze nodig hadden om Ginger Home te ontwikkelen. In het middensegment, voor de jongere consument, of voor hen met een jonge geest. Marita en Mike hebben dit merk vormgegeven, van naam tot brochure en van ontwerpen tot styling.

Tekst: Ginger

 

Ginger Home ‘Spice Dutch Furniture' heeft zijn naam te danken aan de trend die om dit woord is ontstaan. Een eigentijdse naam die gebruikt wordt in de food sector en als bijnaam dient voor personen met rood haar. Ze zijn net iets anders en vallen subtiel op. Fris, sprankelend en inhoudelijk passend bij Marita en Mike's gevoel voor het merk. Pittig, niet te serieus en soms een beetje dwars. Nederlandse traditie ontmoet mediterrane flair. De voortdurend groeiende collectie van zitmeubilair, tafels, verlichting, tapijten en kussens ademen vakmanschap. Er zijn 50 verschillende Ginger stoffen, die je kunt uitkiezen voor een bank, een stoel of een hocker.

 


Jansen & Jaski designers

Ze bewonderen elkaars carrière al jaren op afstand. In de straten van hun woonplaats Bergen wisselden ze veel hallo's uit tot ze op een dag besloten om elkaar te ontmoeten. Alles viel op zijn plaats. Ze hebben dezelfde smaak, dezelfde interesses en dezelfde ideeën over meubels. Ginger combineert Mike's gedurfde aanpak met Marita's verfijnde gevoel voor styling. Lex en Sylwia van Verseveld, het succesvolle koppel achter Ginger’s moederbedrijf, boden hen de creatieve ruimte om dit nieuwe merk te ontwikkelen, dat de synergie tussen man en vrouw, noord en zuid, krachtig en stijlvol weerspiegelt.

 

Info: gingerhome.nl

 

 
© Engineersonline.nl