Coca-Cola introduceerde deze opmerkelijke marketing-gadget op de Coca-Cola Summer Love, een groot jaarlijks evenement in Israël. Om mensen te activeren en een interactieve omgeving te creëren bedacht reclamebureau Gefen Team in Tel-Aviv de zogenoemde Selfie Bottle. Hij maakt een selfie als hij wordt gekanteld onder een hoek van 70 graden en de mond raakt.
De Selfie Bottle is in feite een speciaal ontworpen camera die kan worden vastgemaakt aan een 0,5-l colafles. De beelden worden direct gedeeld op Snapchat, de officiële Facebook-pagina van Coca-Cola in Israël en het Instagram-account. Gebruikers van de fles kunnen zo aan vrienden en bekenden laten zien wat ze hebben gemist. Daar werd dan ook veelvuldig gebruik van gemaakt.
Bron: www.adeevee.com
De Pi-Pop is een e-bike zonder de gewone energiecellen. Hij werkt op kracht zonder lithium-ion,…
Straling vanuit de ruimte is een uitdaging voor kwantumcomputers, omdat hun rekentijd beperkt wordt door…
Na meer dan 40 jaar voor KSB te hebben gewerkt, gaat directeur Nico Gitz binnenkort…
3T Electronics & Embedded Systems, onderdeel van de Kendrion Group, heeft een nieuwe locatie in…
Een nieuw huisbeveiligingssysteem schiet indringers de tuin uit met paintballs of traangas. Het is te…
Om ervoor te zorgen dat er steeds meer hernieuwbare waterstof wordt geproduceerd in Nederland en…