Panasonic opent Customer Experience Center in München

Geplaatst op 31 maart 2021 om 14:17 uur
Panasonic opent Customer Experience Center in München
Panasonic opent een Customer Experience Center (CXC) van 6000 vierkante meter en nodigt B2B-klanten, handelspartners, ontwikkelaars, start-ups en universiteiten uit om inzicht te krijgen in zijn assortiment elektromechanische componenten en systemen, aandrijvingen en industriële robots.

Men kan er ook communiceren met pick-and-place-machines voor de fabricage van elektronica, state-of-the-art oplossingen voor productie, detailhandel, openbare ruimtes, e-mobiliteit en slim wonen.

 

"De CXC is een merkwereld, dialoogplatform, evenementenlocatie en trainingslocatie", zegt Johannes Spatz, President bij Panasonic Industry Europe. "Het tentoonstellingsprogramma wordt continu bijgewerkt en is bedoeld om het groeiende belang van Panasonic als krachtige enabler voor hightechoplossingen in de mobiliteits-, zaken- en woonsector te benadrukken. Onze Europese klanten kennen Panasonic voornamelijk door onze individuele kerncomponenten. Op de CXC presenteren we ons merk uitgebreid en tastbaar. Van hightech componenten tot geïntegreerde oplossingen, van e-mobiliteit tot Industry 4.0, netwerkbeheer van supply chain tot smart living spaces - geen enkel ander bedrijf combineert en verbindt zoveel hightech competenties onder één dak."

 
© Engineersonline.nl