Start-up paviljoen op E&A 2017

‘Slim product, slim maken’: dat is de slogan voor E&A 2017. Op de beurs gaat het om nieuwe ideeën en nieuwe technieken in nieuwe toepassingen. Die vaak zijn ontsproten aan het brein van creatieve personen in jonge ondernemingen. Zulke start-ups kunnen voor de uitvoering van hun ideeën op zoek zijn naar technische kennis, een netwerk en investeerders. Op E&A 2017 krijgen ze de mogelijkheid om zich te presenteren aan exposanten en bezoekers in een speciaal start-up paviljoen.

Start-ups krijgen door de beursorganisatoren gratis ruimte aangeboden in een gezamenlijk themapaviljoen op de beursvloer, met een tabletop om hun idee of prototype te tonen.

Startende bedrijven kunnen in aanmerking komen voor zo’n plek als ze voldoen aan een aantal voorwaarden. Zo moeten het echte starters zijn: het bedrijf mag maximaal twee jaar bestaan. Hun idee moet zich nog in de ontwikkelingsfase bevinden – er mag dus nog geen bestaand product zijn. Het productidee moet natuurlijk – het gaat immers om een elektronicabeurs – elektronica bevatten, dus niet enkel een app.  De start-up moet alle drie de beursdagen aanwezig zijn.

Een start-up commissie oordeelt aan de hand van deze criteria of een bedrijf dat zich aanmeldt, daadwerkelijk in aanmerking komt voor een plek op het start-up paviljoen.

Starters die voldoen aan deze bovenstaande voorwaarden en kunnen contact opnemen met Marc Berkouwer bij FHI.