Opnieuw won Eurocircuits uit Mechelen de Marketing Communicatie Cup, de prijs die wordt uitgereikt aan de exposant die de meeste bezoekers naar de beurs heeft weten te trekken. Na een rekensysteem dat qua complexiteit niet onderdoet voor dat van de Eerste-Kamer-verkiezingen, bleek het printbedrijf gemiddeld ruim vijf bezoekers per vierkante meter standruimte te herbergen.
De strijd om de Cup wordt al sinds jaar en dag uitgevochten door de firma’s Eurocircuits en Elincom. Dat laatste bedrijf kwam dan ook in aanmerking voor een eervolle tweede plaats. Derde is dit jaar Avnet. Een trotse directeur Dirk Stans van het winnende bedrijf had nog een troostend woord voor zijn runner-up: "Je moet gewoon wat extra gas geven, zo simpel is het".
De prijs werd uitgereikt op een geanimeerde exposantenmeeting door Ton Plooy, die terloops verklaarde jaloers te zijn op het klantenbestand van de winnende bedrijven: "Zij hebben bestanden met 7000 tot 8000 klanten, bij tbp zijn wij al blij met 40. Ik hoop wel voor jullie dat ze ook allemaal betalen…"